Shop Mobile More Submit  Join Login
Jareth the Vector King by Marker-Mistress Jareth the Vector King by Marker-Mistress
I just finished this piece of work in digital illustration class, yes every woman in sight fainted in his path.

it's only forever, not long at all...
D
Add a Comment:
 
:iconsabinesuperiorartist:
SabineSuperiorArtist Featured By Owner May 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
bowie!!!!!! i wuvs u!
Reply
:iconrealityhunter02:
RealityHunter02 Featured By Owner Dec 31, 2010
:faint:
hehe I love it :)
Reply
:iconclockworkalien:
Clockworkalien Featured By Owner Jan 30, 2009
Outstanding work! I gotta fave it ;)
Reply
:iconseptembergirl84:
SeptemberGirl84 Featured By Owner Oct 4, 2007  Hobbyist General Artist
Good light allmighty. JARETH! He always was sooooooo sexy. *jumps his bones* *.*
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Oct 4, 2007  Professional Traditional Artist
He'll always look sexy at no matter what age, that's the miracle of Bowie! lol *jumps with you!*
Reply
:iconsevenworldscollide:
sevenworldscollide Featured By Owner Jul 26, 2007  Student Photographer
:faint: So lovable! He is a dream and the dreamboat lol
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jul 26, 2007  Professional Traditional Artist
Oh definately! :heart: :faint: :D
Reply
:iconhakkaifangirl1:
Hakkaifangirl1 Featured By Owner Jul 6, 2007
YOUR FREAKIN AMAZING ILOVE YOU!!!!!!!!
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jul 6, 2007  Professional Traditional Artist
:glomp: Why thank ya kindly! I really appreciate it! :D :D :D :D
Reply
:iconhakkaifangirl1:
Hakkaifangirl1 Featured By Owner Jul 7, 2007
YOUR WELCOME ^_^ IT WAS AMAZING
Reply
:iconsailorphantom:
SailorPhantom Featured By Owner Mar 15, 2007  Hobbyist General Artist
WEEEEEE! I love that movie and Jareth is so awesome! you did a really great job. Brava!!
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Mar 21, 2007  Professional Traditional Artist
:bow: thank you very much! I appreciate it! :hug:
D
Reply
:iconscififan151852:
SciFiFan151852 Featured By Owner Mar 5, 2007
*bows down in the presence of your awesomeness*

:+fav:
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Mar 5, 2007  Professional Traditional Artist
aww no need to bow! :D
thank you very kindly for your kind comment:D
D
Reply
:iconstarvingapartmnt:
starvingapartmnt Featured By Owner Mar 2, 2007   Traditional Artist
Wow, this is crazy good...
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Mar 4, 2007  Professional Traditional Artist
thank you very much :hug:
D
Reply
:iconbowiebimbo:
bowiebimbo Featured By Owner Feb 21, 2007
Sweet!:D
Reply
:iconsamuiyoru:
samuiyoru Featured By Owner Feb 6, 2007
Dude...how did I miss this?

and it's VECTOR too? I know that takes some time so e-cookies for you!
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Feb 6, 2007  Professional Traditional Artist
:D thank you very much:hug: lol I'm glad you noticed that vectors take chunks of time, I appreciate that :D
mmmmmm thanks for the e-cookies;) now to grab some :milk: yum
D
Reply
:iconsamuiyoru:
samuiyoru Featured By Owner Feb 6, 2007
haha I read up on vectoring because i didn't know how it was done, and found out it's time consuming (and so not for a procrastinator like me)
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Feb 6, 2007  Professional Traditional Artist
lol well I procrastinate a lot lol (that's how I turn in most of my schoolwork lol)
but yeah it can be difficult, mainly because you can't use strokes as you would photoshop (doing this made me appreciate photoshop all the more lol)
thank you again :D
D
Reply
:iconsamuiyoru:
samuiyoru Featured By Owner Feb 7, 2007
Haha I have major respect for you!

And Photoshop is Love
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Feb 7, 2007  Professional Traditional Artist
lol indeed lol it's much easier lol thank you very much, I appreciate it! :D :hug:
D
Reply
:iconsamuiyoru:
samuiyoru Featured By Owner Feb 7, 2007
:D
Reply
:iconchoffman36:
choffman36 Featured By Owner Jan 31, 2007  Professional General Artist
Excellent work your Bowie's are great!
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jan 31, 2007  Professional Traditional Artist
lol thank you very much! that means a lot really! (cause you draw better Bowies lol) :hug: :hug:
D
Reply
:iconchoffman36:
choffman36 Featured By Owner Feb 2, 2007  Professional General Artist
Hey I think your doing great...
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Feb 4, 2007  Professional Traditional Artist
lol thank you kindly;) :D
D
Reply
:iconsunstrip:
sunstrip Featured By Owner Jan 22, 2007
i have the strange feeling ive commented on this before. if not...wow!
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jan 22, 2007  Professional Traditional Artist
lol thank you :D this is your first comment (I got curious and checked lol) on this pic at least lol
thank you again;)
D
Reply
:iconsunstrip:
sunstrip Featured By Owner Jan 22, 2007
oh ok then. weird...ur welcome!
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jan 22, 2007  Professional Traditional Artist
n/p :D
sometimes I forget if I answered a comment or not, I get confused sometimes lol
D
Reply
:iconsunstrip:
sunstrip Featured By Owner Jan 23, 2007
happens to the best of us. im permanently confused. they call me "the blonde" at school....i dont mind it that much, as long as the dont call me "retard"...thank god they stopped....lovely friends huh :D
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jan 23, 2007  Professional Traditional Artist
LOL well that's much better! lol
usually around campus, I'm reffered to as "cold hearted bitch", "TWIN!" and "hey you!" :D
:shakefist: to my sister and her influence!
D
Reply
:iconsunstrip:
sunstrip Featured By Owner Jan 24, 2007
man it must be weird having a twin. is you sister good at art too?
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jan 24, 2007  Professional Traditional Artist
yeah it is actually. it's constant competition between us. she has a dA page though, her's is a totally different style (and I don't agree with most of the content she draws)
D
Reply
(1 Reply)
:iconmad-eyes:
Mad-Eyes Featured By Owner Jan 19, 2007
Very nice^^ I've always loved that movie (though in my humble opinion, The Man Who Fell to Earth is better). I rather like the seeming lack of outline--makes the colours more vivid.
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jan 21, 2007  Professional Traditional Artist
ooh man I love that movie too. (I have a painting about that one somewhere in my gallery actually)
thank you very much;) :hug:
D
Reply
:iconmad-eyes:
Mad-Eyes Featured By Owner Jan 21, 2007
Yeah, I did a painting for that one a while back, but I haven't found a decent-sized scanner or a backdrop^^;
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jan 21, 2007  Professional Traditional Artist
that always sucks not being able to find a big (or good enough) scanner.
I share your pain
D
Reply
:iconmad-eyes:
Mad-Eyes Featured By Owner Jan 21, 2007
Heh, it does seem to be a common problem.
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Jan 21, 2007  Professional Traditional Artist
I agree
:shakefist: scanners!
D
Reply
:iconv-valentine:
V-Valentine Featured By Owner Nov 27, 2006
yeah not resist the power of Bowie indeed....*faints*
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Nov 27, 2006  Professional Traditional Artist
lololol yup yup :D
D
Reply
:iconv-valentine:
V-Valentine Featured By Owner Nov 27, 2006
que esta genial!
Reply
:iconv-valentine:
V-Valentine Featured By Owner Nov 27, 2006
que est genial!
Reply
:iconrianna00d:
Rianna00D Featured By Owner Nov 23, 2006
OH MY GOD!!

*is dead*
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Nov 24, 2006  Professional Traditional Artist
lolol I hope you're ok! lol :D
D
Reply
:iconkalasinar:
Kalasinar Featured By Owner Nov 22, 2006  Hobbyist Traditional Artist
This took my breath away! Fantastic! :clap: :worship:
Reply
:iconmarker-mistress:
Marker-Mistress Featured By Owner Nov 22, 2006  Professional Traditional Artist
:d thank you very much! :hug: :bow:
D
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
November 14, 2006
Image Size
108 KB
Resolution
430×688
Thumb

Stats

Views
2,209 (1 today)
Favourites
103 (who?)
Comments
111
Downloads
51
×